Projekty
O nas
Blog
Kontakt
Blog
- made with passion
Twoja marka w Social Media – 3 kroki do zbudowania właściwej i rokującej publiczności.
Po prawidłowym wykonaniu korzyści płynące z mediów społecznościowych są przytłaczające i mogą przynieść niesamowite efekty w marketingu przy niewielkich inwestycjach.
Video marketing w twojej firmie – jak zacząć?
Nie powinno to być zaskoczeniem, jak wiele firm z tym, co ty, samym modelem biznesowym, próbujecie sprzedać to samo. Konkurencja zeszła z cen do osobowości firmy - to, jaką jest firma, która oferuje swoje produkty, ma w dzisiejszych czasach ogromne znaczenie. Firma jako marka dociera do odbiorców, a nie reklama.
Jak budować markę w SoMe? Część 2: Platforma Social Media – którą wybrać?
Niestety, nie ma jednej odpowiedzi na to pytanie, ponieważ nie każda platforma mediów społecznościowych będzie biznesowo korzystna dla każdej firmy.
Jak budować markę w SoMe? Część 1: Jak wybrać dobrą agencję Social Media?
Jeśli szukasz dobrej i taniej agencji social media, zadaj sobie podstawowe pytanie - po co ci dwie agencje?
Przebudowa strony firmowej – 5 pytań do agencji, zanim zlecisz jej wykonanie nowej strony
Do gruntownej przebudowy należy odpowiednio się przygotować i odpowiedzieć na kilka istotnych pytań, które określają cel i kształt nowej wizytówki twojej firmy w sieci.
Ulotki reklamowe – czy ich czas już faktycznie minął?
Prosta forma, względnie niskie koszty produkcji oraz dystrybucji to niewątpliwe zalety ulotek, które przez dobrą dekadę były medium numer jeden wśród lokalnych biznesów.
Opieka nad stroną www – czy warto ją zlecić zewnętrznej firmie?
Jeśli strona twojej firmy nie generuje ruchu ani klientów, a ty przyznajesz, że nie masz czasu zajmować się jeszcze stroną, to czas najwyższy, żeby rozważyć zlecenie tych działań firmie zewnętrznej.
Wymogi prawne twojej strony – na co musisz zwrócić uwagę?
W zależności od tego, do czego służy strona internetowa naszej firmy, albo do czego wykorzystujemy pozyskane od naszych użytkowników czy klientów dane, konieczne jest zamieszczenie w jej ramach stosownych informacji.
Content marketing dla małej firmy
Od dawna (niesłusznie) pokutuje opinia, że działania content marketingowe zarezerwowane są dla dużych firm i wielkich rynkowych graczy.
Starsze wpisy
Prosimy wypełnij poniższy formularz, pozwoli nam to lepiej zrozumieć Twoje potrzeby i wspólnie stworzyć najlepszy produkt.