Akcja Obiad za obiad – partnerstwo w szczytnym celu

- Uczestnicy szkoleń wraz z ApexNet ufundowali dzieciom z Madagaskaru 32 541 obiady.

Klient: ApexNet
Zakres: Serwisy www i e-commerce, CSR,

usługi informatyczne

1 Zadanie i cel

Firma ApexNet kolejny raz dociera aż na Madagaskar, gdzie wspólnie z fundacją Dzieci Madagaskaru oraz przy wsparciu klientów, pomaga najbardziej potrzebującym dzieciom. Z największą przyjemnością wsparliśmy Akcję Obiad za Obiad, wykonując projekt i wdrożenie witryny internetowej Akcji.

Witryna powstała by zwiększyć świadomość społeczną i popularyzować Akcję Obiad za Obiad prowadzoną przez jednego z naszych Klientów - firmę szkoleniową ApexNet-  przy współpracy z fundacją Dzieci Madagaskaru.
Uczestnicy szkoleń wraz z ApexNet ufundowali dzieciom z Madagaskaru 32 541 obiady.
Uczestnicy szkoleń wraz z ApexNet ufundowali dzieciom z Madagaskaru 32 541 obiady.

2 Funkcjonalność

Założeniem Akcji było zebranie środków na wsparcie fundacji Dzieci Madagaskaru, których podopieczni cierpią głód. Każdy uczestnik, który zamówił obiad podczas szkolenia w ApexNet, sponsoruje razem z nami posiłek dla potrzebującego dziecka na Madagaskarze. Dzięki temu przy szkole w wiosce Ambohidratrimo może funkcjonować stołówka utrzymana w całości z akcji Obiad za Obiad, w której zjedzony posiłek jest często jedynym w ciągu dnia.
Uczestnicy szkoleń wraz z ApexNet ufundowali dzieciom z Madagaskaru 32 541 obiady.
Zamknij
HXS

Prosimy wypełnij poniższy formularz, pozwoli nam to lepiej zrozumieć Twoje potrzeby i wspólnie stworzyć najlepszy produkt.